Ezek kétségkívűl a kedvenceim: a csövesek. Csak nézzetek rájuk! Valaki vagy utálja, vagy imádja őket, középút nincs.
A folyamat a következő, ahogy Jonathan Ward, az ICON tulajdonosa leírja: először is egy régi autót kell találniuk. A lényeg, hogy csak olyan vintage kocsik érdeklik, amelyek már patinásak, de még nem újították fel őket.
Eredeti és restaurálatlan, ahogy Jay Leno mondaná.
A folyamat a következő, ahogy Jonathan Ward, az ICON tulajdonosa leírja: először is egy régi autót kell találniuk. A lényeg, hogy csak olyan vintage kocsik érdeklik, amelyek már patinásak, de még nem újították fel őket.
Eredeti és restaurálatlan, ahogy Jay Leno mondaná.
Ezt követően lényegében csak a karosszériát és az utasteret tartják meg, a többi megy a kukába. A karosszériát beszkennelik. Ez alapján készül el az egyedi alváz.
A technika teljesen új: új motor, fékek és futómű. Mindent kicserélnek ami fontos egy vezetni szerető embernek.
Szerintem az igazi menőség a beltérbe huppanva jön el: teljesen erdetinek tűnik. Ugyanazok a gombok, kapcsolók mint amikor évtizedekkel korábban legyártották az autót
A technika teljesen új: új motor, fékek és futómű. Mindent kicserélnek ami fontos egy vezetni szerető embernek.
Szerintem az igazi menőség a beltérbe huppanva jön el: teljesen erdetinek tűnik. Ugyanazok a gombok, kapcsolók mint amikor évtizedekkel korábban legyártották az autót
Tényleg ugyanolyan?
Nem teljesen, a régi kapcsolók és műszerek mögött modern technika lakik. Klíma, Bluetooth, mindenféle kütyü, amelyek a mai autókban megtalálhatóak. De mindez szép vintage körítésbe van csomagolva.
Naggyon menő, nem?
ICON Derelict Wagon
ICON Derelict Rolls, ez a legutóbbi kreálmányuk
911 Porsche - Bisimoto Engineering
Nemrég még 1000 lóerős volt. A tömege mindössze 1088 kiló. Az építője túl félelmetesnek találta, ezért LEGYENGÍTETTE kisebb turbókkal, 800 lóerősre. Eszméletlen.
Ez egy klasszikus példája a restomodnak: az autó egy üres, 1976-os Porsche 911 karosszériaként kezdte. A belseje tehát teljesen új. Vicces, ahogy Matt Farah, a The Smoking Tire műsorvezetője megjegyzi, hogy a turbók úgy lógnak hátul, mintha tökei lennének a kocsinak :)
Ez egy klasszikus példája a restomodnak: az autó egy üres, 1976-os Porsche 911 karosszériaként kezdte. A belseje tehát teljesen új. Vicces, ahogy Matt Farah, a The Smoking Tire műsorvezetője megjegyzi, hogy a turbók úgy lógnak hátul, mintha tökei lennének a kocsinak :)
Egy teljesen őrült vintage 911-es Porsche
Motorkerékpár-motoros kocsik
Ezek nem feltétlenül kapcsolódnak régi autókhoz, de sokszor igen. Régi Mini motormotorral? Egy 1964-es Honda S600, kétszer annyi lóerővel mint eredetileg, egy Honda CBR 1000RR motorjával?
Nem véletlen, hogy utóbbi videóját szúrtam be alul: ezt a srácot nem érdekli a külső. Inkább faragott egy jó kis hot rodot, ezzel a szuper kis motorral, jó fékekkel és futóművel.
Koncepcióját tekintve hasonló a fenti csöves kocsikhoz, bár ezt nem az ICON készítette.
Ezek nem feltétlenül kapcsolódnak régi autókhoz, de sokszor igen. Régi Mini motormotorral? Egy 1964-es Honda S600, kétszer annyi lóerővel mint eredetileg, egy Honda CBR 1000RR motorjával?
Nem véletlen, hogy utóbbi videóját szúrtam be alul: ezt a srácot nem érdekli a külső. Inkább faragott egy jó kis hot rodot, ezzel a szuper kis motorral, jó fékekkel és futóművel.
Koncepcióját tekintve hasonló a fenti csöves kocsikhoz, bár ezt nem az ICON készítette.
Datsun 260Z - Karotta
Ez az autó Karotta, alias Bazsó Gábor tulajdona, aki a Totalcar autós oldal egyik alapítója.
Ennek a Datsun 260Z-nek a motorterébe egy modern Nissan motor került, ugyanaz mint ami a Nissan 350Z-ben is megtalálható.
Ez kifejezetten egy pályára szánt játékszer :)
Ennek a Datsun 260Z-nek a motorterébe egy modern Nissan motor került, ugyanaz mint ami a Nissan 350Z-ben is megtalálható.
Ez kifejezetten egy pályára szánt játékszer :)
Rolls Royce, és Mazda RX-7, teljesen egyedi nézőpontból
Végül egy tényleg őrült átépítés. Ez a fiatal srác nem izgulja túl a dolgokat, ha autóépítsről van szó.
Tényleg lesz*rja, nem?
Nem.
Pontosan tudja, mit csinál.
Másképpen fogalmazva: sok munkába került, hogy ezek ilyen rosszul nézzenek ki :)
Végül egy tényleg őrült átépítés. Ez a fiatal srác nem izgulja túl a dolgokat, ha autóépítsről van szó.
Tényleg lesz*rja, nem?
Nem.
Pontosan tudja, mit csinál.
Másképpen fogalmazva: sok munkába került, hogy ezek ilyen rosszul nézzenek ki :)
A lesz*rom Mazda RX-7
Comments
Post a Comment